Friday, July 31, 2009

cu presul prin oras

Vara asta mi-am reinceput plimbarile in aer liber.. cu cortul! Mai intai m-am oprit pe Arthur Verona, la Street Delivery-ul fetelor de la Good Homes cu care am adus bucati din living-ul fiecareia la aerisit, ornand latura parcului Icoanei cu calutul din lemn al Ioanei, cu rochitele funky al lui Ailin agatate in pomul care isi asternea timid umbra pe canapeaua in care te puteai afunda decupand ursuleti si fluturasi din maculatura atent aleasa de gasca vesela dar sarguincioasa :) Imaginile pot fi cu greu reproduse, asa ca am sa le postez in curand pe blogul inca imaculat, Aiuristic by Cristina Ivan.. impreuna cu alte cateva de la targul vintage de saptamana trecuta de pe Kiseleff.

Maine insa ma voi muta pret de cateva ore in curtea Claudiei de la Verde Cafe (Str. Domnita Ruxandra, nr 15. - intersectia Tunari cu M. Eminescu), acolo unde se vor deschide portile pentru un alt targ vintage, de data asta pe tocuri. Am pregatit cateva rochii cu iz de 80s, dar si poze din seria EDUN printate pe panza. Am 'pictat' cateva tablouri cu pantofi conceptuali din gips care vor fi prezentati alaturi de alte obiecte reconcepute.

Va fi o sambata relaxanta in care voi schimba cateva vorbe cu voi, in timp ce Copacul de hartie ne va fi plantat un viitor copac verde. la Cafe Verde. de la 12 pm!



Post-eveniment:
aici avem reportajul Antenei 1 cu imagini de la targul de sambata

1 comment:

blue23eyes said...

ai un blog super tare superb ;)